تا کردن دستمال جیب کت

تا کردن دستمال جیب کت به ساده ترین روش!

دوست دارید تا کردن دستمال جیب کت‌ تان را خودتان به ساده ترین روش ممکن انجام دهید؟ آیا تا بحال تا کردن دستمال جیب کت کلافه‌تان کرده است؟ آیا شده به کسی رو بیندازید تا دستمال جیب کت‌تان را برای شما تا کند؟

احتمالا برای شما هم پیش آمده که برای رفتن به یک مهمانی و یا مراسم رسمی به دنبال کسی باشید که دستمال کت‌تان را تا بزند و یا نیز خودتان شخصا تمام سعی و تلاش تان را به کار برده باشید، اما سرانجام به در بسته خورده اید.

سایت چهل خونه در بخش مدخونه این بار دست گذاشته روی آموزش یکی از سخت ترین کارهای دنیا! اما نگران نباشید قراره ما این کار سخت را به آسان ترین روش ممکن به شما آموزش دهیم. پس همراه با چهل خونه باشد.

طریقه تا کردن دستمال جیب کت

بسیاری از مردان به دستمال جیب کت که یکی از اکسسوری‌های کلاسیک و جذاب است علاقه بسیاری دارند، اما بعضی از افراد با طریقه تا کردن دستمال جیب کت مشکل دارند و نمی‌دانند که به چه شکلی باید دستمال جیب کت یا به اصطلاح فرانسوی ها پوشت را تا بزنند. در زیر ساده ترین روش تا کردن دستمال جیب کت یا پوشت را به صورت تصویری آموزش خواهید دید.

آموزش تا زدن پوشت

ساده‌ترین روش تا زدن پوشت یا دستمال جیب کت مطابق شکل و دستودرالعمل زیر است:

تا زدن دستمال جیب کت

۱) ابتدا پوشت یا دستمال جیب کت را بر روی یک سطح صاف قرار دهید به طوریکه پشت پوشت به سمت خود شما باشد و روی آن به طرف زمین. (شکل شماره ۱)

۲) سپس لبه سمت راست پوشت را بلند کنید و روی لبه سمت چپ بگذارید. ( شکل شماره ۲)

۳) و بعد دولبه پوشت را که در سمت چپ قرار دارند با هم بگیرید و از وسط تا کنید تا لبه های آن در سمت راست قرار گیرند. (شکل شماره ۳)

۴) لبه بالایی پوشت را بلند کنید و روی لبه پایینی بگذارید به طوریکه مقداری از لبه پایینی فاصله داشته باشد.

۵) پوشت را درون جیب کت‌تان بگذارید.

در این مقاله سعی کردیم تا به آموزش تا کردن دستمال جیب کت بپردازیم، امیدواریم که مورد توجه شما قرار گرفته باشد. برای دیدن سایر مقالات در حوزه مد و فشن و نیز زیبایی کافیست به بخش مدخونه سایت مراجعه کنید.