مهارت های ارتباطی for dummies

کتاب مهارت های ارتباطی for dummies روابط اجتماعی شما را ارتقا می دهد

کتاب مهارت های ارتباطی for dummies نوشته الیزابت کونکه به شما یاد می دهد که در هر موقعیتی به راحتی ارتباط برقرار کنید. و با ایجاد اعتماد همراه با همدلی روابطتان را گسترش دهید. در هنگام نامه نگاری و مکالمات تلفنی و چه در برخوردهای رودررو شفاف باشید. چالش ها را مدیریت و نتایج مثبتی را بدست آورید.

در ادامه با چهل خونه دات کام همراه باشید برای معرفی کتاب جذاب مهارت های ارتباطی for dummies.

درباره‌ی کتاب مهارت های ارتباطی for dummies

کتاب های دامیز از جمله کتاب های سودمند و کاربردی هستند. کتاب مهارت های ارتباطی for dummies نوشته الیزابت کونکه و ترجمه حسین سلیمانی تحت امتیاز انتشارات وایلی توسط انتشارات آوند دانش عرضه شده است.

کتاب مهارت های ارتباطی for dummies در وهله اول توضیح می دهد که نگرش و طرز تفکر شما بر محتوا و شیوه ارائه پیامتان اثرگذار است. سپس بیان می کند که رفتار احترام آمیز با دیگران امکان برقراری یک رابطه شفاف و مطمئن را فراهم می کند.

در ادامه به مهارت شنیداری و اطمینان از پیام تان اشاره می کند. توضیح می دهد که اگر با ذهنی عاری از تعصب گوش دهید، اگر در مورد پیامی که می خواهید منتقل کنید مطمئن باشید و اگر برای چالش های پیش رو در روابط آماده باشید، می توانید روابطی مثبت، مفید و سازنده برقرار کنید.

با پیش رفتن در مطالب کتاب نویسنده به تاثیر زبان بدن در روابط بین فردی می پردازد. توضیح می دهد که وقتی با زبان بدن (حرکات بدن، چهره، طرز ایستادن و نشستن و صدا) پیامی را که می خواهید از طریق کلمات منتقل کنید پشتیبانی می کنید، در واقع امکان برقراری ارتباط موفق را افزایش می دهید.

در ادامه کتاب مهارت های ارتباطی for dummies نویسنده به تاثیر شبکه های اجتماعی بر ارتباط های بین فردی اشاره می کند و مهارت های ارتباطی در شبکه های اجتماعی از قبیل فیس بوک، توئیتر، لینکدین و حتی تماس از طریق پیامک و تلفن اینترنتی را به شما آموزش می دهد.

درباره‌ی نویسنده مهارت های ارتباطی for dummies

الیزابت کونکه را می توان از مربیان مهارت های فردی دانست که با افرادی کار می کند که نمی توانند آن چنان که باید و شاید قابلیت های خود را نشان دهند. او فردی بسیار ماهر است که به مراجعان خود کمک می کند تا به باورها و رفتارهایی بیندیشند که مانع رسیدن آن ها به خواسته هایشان می شود.

الیزابت کونکه یکی از نویسندگان موفق مجموعه پرفروش و بین المللی For Dummies است که متاب های زبان بدن، ترغیب و نفوذ و مهارت های ارتباطی را برای این مجموعه نوشته است. او در حوزه درک نیازهای مشتریان و برقراری ارتباط شفاف تخصص دارد.

الیزابت کونکه علاوه بر اینکه هنرپیشه موفقی در امریکاست، گواهی مربیگری برنامه ریزی عصبی کلامی (NLP) نیز دارد و از مجریان معتبر تست روان شناسی مایرز بریگر (MBTI) و دارای مدارک عالی در سخنوری و ارتباطات است.

کونکه از ابتدای شروع فعالیت های تجاری اش عمدتا با افراد و گروه هایی در سطح ارشد و بیشتر در شرکت های FTSE100 و Fortune500 و نیز بخش های خیریه کار کرده است. او جایزه Sue Ryder Woman of Achievement Award را نیز دریافت کرده است.

فهرست کتاب مهارت های ارتباطی for dummies

فهرست مطالب کتای مهارت های ارتباطی for dummies در ۶ بخش و ۱۶ فصل به شرح زیر تدوین شده است:

بخش ۱: تقویت مهارت های ارتباطی

فصل ۱: یادگیری نکاتی ظریف برای برقراری ارتباط مؤثر

فصل ۲: شناخت خواسته هایتان

فصل ۳: ارزیابی سبک های مختلف ارتباط

بخش ۲: پذیرای افکار دیگران باشید

فصل ۴: روش های گوش دادن فعال به منظور درک طرف مقابل

فصل ۵: ایجاد تفاهم برای برقراری ارتباط مؤثر

بخش ۳: ذهن و جسمتان را در پیام دخیل دهید

فصل ۶: انتخاب نگرش مناسب

فصل ۷: شفاف صحبت کنید

فصل ۸: انتقال پیام از طریق حرکات

بخش ۴: مدیریت دغدغه های ارتباطی

فصل ۹: رهایی از شرایط سخت و پیچیده

فصل ۱۰: آداب گفتگو

فصل ۱۱: برقراری ارتباط در فرهنگ های مختلف

بخش ۵: برقراری ارتباط از راه دور

فصل ۱۲: ارتباط موفق از طریق فناوری

فصل ۱۳: ارتباط از طریق تلفن

فصل ۱۴: شیوه های مؤثر نامه نگاری

بخش ۶: بخش ده تایی ها

فصل ۱۵: ده نکته اساسی برای گفت و گوی رودررو

فصل ۱۶: ده نکته ضروری برای برقراری ارتباط مؤثر