فیلم های عاشقانه

لیست بهترین فیلم های عاشقانه در تمام دوران

اهل دیدن فیلم های عاشقانه هستید؟ اگر اهل دیدن فیلم های رومنس و عاشقانه باشید به احتمال زیاد دوست خواهید داشت که لیستی از فیلم های عاشقانه را برای خودتان داشته باشید تا در وقت مناسب بروید سراغ دیدن تک تک آنها.

سایت چهل خونه سعی کرده است تا لیستی از بهترین فیلم های عاشقانه در تمام دوران را برای شما آماده کند تا از این بابت خیالتان راحت باشد که هر موقع نیاز داشتید به سایت چهل خونه سر بزنید برای دیدن لیست بهترین فیلم های عاشقانه در تمام دوران.

لیست فیلم های عاشقانه در سایت چهل خونه همیشه در حال به روز شدن است، پس یادتان نرود که هر از گاهی به این صفحه مراجعه کنید و فیلم های عاشقانه جدید اضافه شده را مشاهده کنید.

 همراه باشید با سایت چهل خونه برای دیدن و معرفی لیست بهترین فیلم های عاشقانه.

لیست بهترین فیلم های عاشقانه و رومنس

۱) فیلم The Notebook (۲۰۰۴)

فیلم های برتر عاشقانه

یک مرد جوان فقیر و در عین حال پرشور (رایان گاسلینگ) عاشق یک زن جوان ثروتمند (ریچل مک آدامز) می شود که به او احساس آزادی می دهد، اما آنها به دلیل تفاوت های اجتماعی به زودی از هم جدا می شوند.

 

۲) فیلم Love Jones (1997)

بهترین فیلم های عاشقانه

داریوش لاوهال یک شاعر سیاهپوست جوان در شیکاگو است که با نینا موزلی، یک عکاس زیبا و با استعداد آشنا می شود. سپس نینا قدرت احساسات داریوش را آزمایش می کند و زنجیره ای از پیچیدگی های عاشقانه را به راه می اندازد.

 

۳) فیلم Casablanca (1942)
فیلم عاشقانه
در داستان این فیلم عاشقانه آمده است : یک صاحب کافه آمریکایی بدبین در تلاش است تا تصمیم بگیرد که آیا به معشوق سابقش و شوهر فراری اش کمک کند تا از دست نازی ها در مراکش فرار کنند یا نه.
۴) فیلم Pride & Prejudice (۲۰۰۵)
بهترین فیلم های عاشقانه
فیلم عاشقانه غرور و تعصب یکی از فیلم های پرطرفدار است. وقتی الیزابت بنت با روحیه با آقای دارسی مجرد، ثروتمند و مغرور ملاقات می کند، جرقه ها به پرواز در می آیند. اما آقای دارسی با اکراه می بیند که عاشق زنی زیر کلاسش شده است. آیا هر کدام می توانند بر غرور و تعصب خود غلبه کنند؟
۵) فیلم In the Mood for Love (۲۰۰۰)
بهترین فیلم های عاشقانه
دو همسایه پس از مشکوک شدن به فعالیت های خارج از ازدواج همسرانشان، پیوند محکمی را ایجاد می کنند. با این حال، آنها موافقت می کنند که پیوند خود را افلاطونی نگه دارند تا مرتکب اشتباهات مشابهی نشوند.
۶) فیلم When Harry Met Sally (۱۹۸۹)
برترین فیلم های عاشقانه
هری و سالی سال‌هاست که همدیگر را می‌شناسند و دوستان بسیار خوبی هستند، اما می‌ترسند رابطه جنسی باعث از بین رفتن دوستی شود.
۷) فیلم Titanic (۱۹۹۷)
برترین فیلم های عاشقانه
بی شک نام فیلم عاشقانه تایتانیک را شنیده‌اید. یک اشراف‌زاده هفده ساله عاشق هنرمندی مهربان اما فقیر در کشتی مجلل R.M.S می شود.
۸) فیلم Roman Holiday (1953)
بهترین های فیلم های عاشقانه
در داستان این فیلم عاشقانه آمده است: یک شاهزاده خانم بی حوصله و پناه گرفته از نگهبانان خود می گریزد و عاشق یک روزنامه نگار آمریکایی در رم می شود.
۹) فیلم The Princess Bride (1987)
معرفی بهترین یلم های عاشقانه
پدربزرگ پسر جوانی در حالی که یک بیمار در رختخواب است، داستان پسری کشاورز را که تبدیل به دزد دریایی شده است برایش می خواند که در تلاش برای پیوستن به عشق واقعی خود با موانع، دشمنان و متحدان متعددی روبرو می شود.
۱۰) فیلم Like Water for Chocolate (1993)
بهترین فیلم های عاشقانه
وقتی سنت او را از ازدواج با مرد مورد علاقه اش باز می دارد، زن جوانی متوجه می شود که استعداد بی نظیری در آشپزی دارد. در یک روستای فراموش شده مکزیک، تیتا و پدرو عاشق هم می شوند، اما ازدواج آنها به دلیل سنت ها ممنوع است. مادر النا نقش تیتا را به عنوان مراقب زندگی خود می بیند – هیچ دختر کوچکی تا کنون ازدواج نکرده است و دخترش اولین کسی نخواهد بود که سنت شکنی می کند. او می‌گوید، وقتی مادرش به پدرو خواهرش را به پدرو پیشنهاد می‌کند، قلب تیتا می‌شکست و او هم قبول کرد که در نزدیکی تیتا زندگی کند.
۱۱) فیلم If Beale Street Could Talk (2018)
فیلم های عاشقانه
زن جوانی بارداری خود را در آغوش می کشد در حالی که او و خانواده اش قصد دارند دوست و معشوق دوران کودکی خود را از جنایتی که مرتکب نشده بی گناه نشان دهند.
۱۲) فیلم Dirty Dancing (1987)
بهترین فیلم های عاشقانه
فرانسیس “بیبی” هاوسمن که تابستان را در استراحتگاه Catskills به همراه خانواده خود می گذراند، عاشق جانی کسل، مربی رقص کمپ می شود.
۱۳) فیلم Romeo + Juliet (1996)
حتما داستان عاشقانه رومئو و ژولیت را شنیده‌اید. داستان کلاسیک رومئو و ژولیت که در شهر امروزی ساحل ورونا اتفاق می‌افتد. مونتاگ و کاپولت دو خانواده متخاصم هستند که فرزندانشان با هم آشنا می شوند و عاشق هم می شوند. آنها باید عشق خود را از دنیا پنهان کنند زیرا می دانند والدینشان اجازه نمی دهند با هم باشند.
۱۴) فیلم Loving (2016)
بهترین فیلم های عاشقانه
داستان این فیلم عاشقانه در مورد یک زوج بین نژادی که ازدواجشان کاتالیزور تغییر قوانین بین نژادی خواهد بود، زمانی که پرونده آنها به دادگاه عالی برسد. زوج نژادی ریچارد و میلدرد لاوینگ عاشق یکدیگر شدند و در سال ۱۹۵۸ ازدواج کردند. آنها در سنترال پوینت بزرگ شدند، شهر کوچکی در ویرجینیا که نسبت به مناطق اطراف آن در جنوب آمریکا یکپارچه تر بود. با این حال، این ایالت ویرجینیا بود، جایی که آنها در حال ساختن خانه و تشکیل خانواده بودند که ابتدا آنها را زندانی و سپس تبعید کردند. ریچارد و میلدرد با فرزندانشان به شهر داخلی واشنگتن دی سی نقل مکان کردند، اما خانواده در نهایت سعی می کنند راهی برای بازگشت به ویرجینیا پیدا کنند.
۱۵) فیلم Desire (1936)
برترین فیلم های عاشقانه
داستان این فیلم عاشقانه در مورد یک دزد جواهرات فرانسوی و یک آمریکایی را دنبال می کند که مرواریدهای او را در دست گرفته است،
۱۶) فیلم Moonlight (2016)
بهترین فیلم های عاشقانه
یک مرد جوان آفریقایی-آمریکایی با هویت و جنسیت خود دست و پنجه نرم می کند در حالی که درگیری های روزمره کودکی، نوجوانی و بزرگسالی رو به رشد را تجربه می کند. سه دوره زمانی – نوجوانی جوان، اواسط نوجوانی و بزرگسالی جوان – در زندگی سیاهپوست آمریکایی Chiron ارائه شده است. هنگامی که یک کودک است، Chiron با مادر مجرد و معتاد به کراک خود پائولا در محله ای جنایی در میامی زندگی می کند. Chiron یک کودک خجالتی و گوشه گیر است که عمدتاً به دلیل جثه کوچک و نادیده گرفته شدن توسط مادرش است که بیشتر به فکر رفع مشکلات او و ارضای نیازهای جسمانی خود است تا مراقبت از او. به دلیل این مسائل، Chiron مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد، توهین‌هایی که او فراتر از دانستن این موضوع که قرار است آزاردهنده باشد، درک نمی‌کند.
۱۷) فیلم Once (2007)
لیست بهترین فیلم های عاشقانه
این فیلم عاشقانه در مورد مردی که نامش فاش نشده یک گیتاریست/خواننده/ترانه سرای دوبلینی است که با تعمیر جاروبرقی در تعمیرگاه پدرش هوور در روز، و آواز خواندن و نواختن برای پول در خیابان های دوبلین، امرار معاش می کند. دختری که نامش فاش نشده، اهل چک است که وقتی فرصت پیدا کند پیانو می‌نوازد و روزها کارهای عجیب و غریب انجام می‌دهد و شب‌ها از مادر و دخترش مراقبت می‌کند. در طول یک دوره چند روزه، پسر و دختر از طریق عشق های گذشته خود کار می کنند و عشق جوانه زده خود به یکدیگر را از طریق آهنگ های خود آشکار می کنند.