کتاب ثروت آفرینی به زبان آدمیزاد

راز کتاب ثروت آفرینی به زبان آدمیزاد!

می خواهید تبدیل به یک انسان ثروتمند شوید؟ قطع به یقین نیز شما می توانید! کتاب ثروت آفرینی به زبان آدمیزاد یک راهنمای عملی است برای اینکه به شما نشان دهد چطور با به کارگیری روش های معتبر به فرصت های پول ساز دست پبدا کنید. در بخش معرفی کتاب چهل خونه این بار  به سراغ کتاب پرفروش ثروت آفرینی به زبان آدمیزاد رفته.

با چهل خونه همراه باشید.

درباره کتاب ثروت آفرینی به زبان آدمیزاد

کتاب ثروت آفرینی به زبان آدمیزاد توسط رابت دوین و مگ اشنایدر نوشته، گوهر فری زاده ترجمه و نشر هیرمند آن را منتشر کرده است. در قسمتی از درباه کتاب می خوانید که:

در واقع، هدف اصلی ما در کتاب حاضر این است که به شما نشان دهیم شما می توانید مهار آینده‌ی مالی خود را در دست داشته باشید. به طور قطع بازار سهام، نرخ های بهره و اقتصاد، نقش مهم و اساسی در دست یابی سریع و ایمن تان به اهداف خود ایفاد می کنند. اما بسیاری از افراد برای دست یابی به ثبات مالی، بیش از حد به نیروهای خارجی تکیه می کننند. ما می خواهیم به شما نشان دهیم که چطور می توانید امور مالی تان را اداره کنید و در شرایط اقتصادی مقتضی تعدیلاتی به وجود بیاورید یا به کل اهدافتان را تغییر دهید. فایده مسئولیت پذیری این است که به رغم تاثیرپذیری از نوسانات اقتصادی، می توانید نشانه هایی را ببینید که به طور تلگرافی شما را از این نوسانات آگاه می کند و شما قادر خواهید بود استراتژی متناسب با آن موقعیت را به کار بگیرید.

هدف دیگر کتاب ثروت آفرینی به زبان آدمیزاد که از اهمیت کمتری برخوردار است، نشان دادن گام های ساده و روزانه برای کنترل و دست یابی به اهداف مالی تان است. بر خلاف این باور قدیمی که معتقد است موفقیت مالی یک فرد مستلزم شکست مالی فردی دیگر است؛ ما معتقدیم هر فردی از امکانات کافی برای تامین امنیت مالی خود برخوردار است.

در نهایت باید بگوییم، خواندن کتاب ثروت آفرینی به زبان آدمیزاد صرفا به افرادی توصیه نمی شود که همیشه پول دار بوده اند، بلکه برای نان آوران طبقه متوسط نیز مفید است، که هر ساله حقوق بازنشستگی شان را به حداکثر می رسانند و در حساب های پس اندازشان هزاران دلار برای تحصیل فرزندانشان کنار می گذارند. ضمنا خواندن این کتاب را به افردی توصیه می کنیم که ممکن است در مضیقه باشند، منظورم افرادی اند که مطمئن نیستند چطور باید برای تحقق رویاهایشان امور مالی خود را اداره کنند.

مقدمه کتاب ثروت آفرینی به زبان آدمیزاد

در بخش هایی از مقدمه کتاب ثروت آفرینی به زبان آدمیزاد می‌خوانید که:

هم اکنون، درمیانه سال ۲۰۰۸، که مشغول نوشتن این فصل کتاب هستیم، بازار مسکن آمریکا در رکود شدیدی به سر می‌برد، بازار سهام نیز دوران سختی را پشت سر می‌گذارد و اعتبار مالی کسب و کارها و مصرف کننده‌ها روز به روز در حال کاهش و بهای گاز و مواد غذایی در حال افزایش است. با این وصف شاید بهتر باشد، بگوییم ما در دوران رکود یه سر می بریم؛ از طرفی امکان دارد تنها در افت اقتصادی نامعلومی گرفتار شده باشیم در جایگاه مناسبی که باید باشیم نیستیم، اما وضعیت مان نیز به اندازه‌ی واژه رکود سهمگین نیست. به هرحال، بازار پول کساد است و این احتمال وجود دارد که برای مدتی اقتصاد بازار دوباره به هم بریزد.

پس حالا به نظر شما بهتر نیست به سبب این چشم انداز بی ثبات اقتصادی، از نوشتن ثروت آفرینی به زبان آدمیزاد صرف نظر کنیم؟

پاسخ پرسش فوق این است: ما چیزی را می دانیم که هر میلیونری می داند، اگر بجای دست به کار شدن و تحقق نقشه‌ی دست یابی به استقلال مالی خود، منتظر بمانید تا شرایط عالی و مساعد فراهم شود، فقط عمرتان را در اندیشه ی رویاهای دور و دراز خود خواهید باخت و به احتمال زیاد نقدینگی اندکی نصیب تان خواهد شد.

 

📕 کتاب عادت های اتمی

📕 کتاب کارکنان مشتاق

📕 کتاب مصائب من در حباب استارت آپ

 

درباره نویسندگان کتاب ثروت آفرینی به زبان آدمیزاد

رابت دوین، در سال ۱۹۶۰ مدرک لیسانس خود در رشته‌ی حسابداری و علوم تجاری را از دانشگاه دریک اخذ کرد و به عنوان مدیر پانسیون بانکرز لایف شروع به فعالیت کرد. وی چند سال بعد سرپرستی مزرعه خانوادگی‌شان را به عهده گرفت، آن را توسعه داد و بهره‌های کشاورزی‌اش را ضمیمه درآمد حاصل از خدمات حسابداری و نیز رسیدگی به امور مالیاتی خود کرد.

دوین، طی چهار دهه اخیر، به عنوان بخشی از خودآموزی خود در مدیریت و سرمایه گذاری پول، نماینده شرکت اینترنال رِوِنیو سرویس و مامور اجرایی ثبت نام در کمیسیون بورس و اوراق بهادار شد. در حال حاضر دیگر هیچ یک از سمت‌های فوق را ندارد، از این رو فارغ از درگیری‌های معمول نمایندگان فعال و ماموران اجرایی قادر است دانش و تجربه خود را به سهولت در اختیار شما بگذارد.

مگ اشنایدر نویسنده و برنده جوایزی نفیس با بیش از دو دهه تجربه کار و فعالیت در تلویزیون، رادیو، روزنامه نگاری و روابط عمومی است. وی چندین کتاب را به تنهایی یا با کمک همکارانش به رشته تحریر درآورده است، کتاب هایی نظیر ازدواج موفقی داشته باشی، سی او دی پی به زبان آدمیزاد. دیگر کتاب های مهم مگ اشنایدر دو کتاب برای نویسنده ها و کتابی راجع به تاریخ ایالت نیویورک است.

مگ، شهروند ایووا، اکنون در شمال ایالت نیویورک به همراه دو گربه و موجودی وسوسه برانگیز حساب بانکی اش زندگی می کند.

فهرست کتاب ثروت آفرینی به زبان آدمیزاد

کتاب ثروت آفرینی به زبان آدمیزاد فارغ از قسمت مقدمه آن در ۵ بخش و ۲۳ فصل تدوین شده است که عناوین بخش ها و فصل ها به قرار زیر است:

بخش یک: امور مالی تان را سرو سامان دهید

  • فصل ۱) اندوختن بلوک های ساختمانی
  • فصل ۲) آشنایی با شخصیت پولی تان
  • فصل ۳) تنظیم اهداف مالی تان
  • فصل ۴) امور مالی تان را با همسر یا شریک تان هماهنگ کنید

بخش دو: استراتژی هایی برای ثروت آفرینی

  • فصل ۵) امرار معاش با مبلغی کمتر از درآمدتان
  • فصل ۶) مدیریت بدهی و آزاد کردن پول تان
  • فصل ۷) برنامه پس اندازهایتان را آغاز کنید
  • فصل ۸) کسب بیشترین بهره از شغل تان

بخش سه: مسیرهای مفروش با طلا

  • فصل ۹) کسب و کار خود را آغاز کنید
  • فصل ۱۰) اختراع یک تله موش بهتر
  • فصل ۱۱) به ارث بردن ثروت
  • فصل ۱۲) برنده شدن ثروت
  • فصل ۱۳) سرمایه گذاری برای ثروت آفرینی
  • فصل ۱۴) پیوستن به جمع زمین داران

بخش چهارم: مدیریت ثروت خود

  • فصل ۱۵) سهیم شدن در تجربیات افراد حرفه ای
  • فصل ۱۶) به جای کسب درآمد در پی رشد باشید
  • فصل ۱۷) بیمه کردن دارایی تان
  • فصل ۱۸) برنامه ریزی برای ارثیه تان
  • فصل ۱۹) حفظ امور مالی تان در وضعیت خوب

بخش پنجم: ده تایی ها

  • فصل ۲۰) ده ویژگی میلیونرها
  • فصل ۲۱) ده روش برای یافتن پولی بیش از پول خودتان
  • فصل ۲۲) ده روش برای اینکه پول تان برایتان سخت تر کار کند
  • فصل ۲۳) ده روش برای اینکه خود را میلیونر بنامید

نکته پایانی:

اگر شما این کتاب را خوانده اید نظر و تجربیات خود را در سایت چهل خونه زیر همین نوشته در قسمت دیدگاه ها به اشتراک بگذارید تا دیگران هم از نظرات شما استفاده کنند.