از بین بردن حشرات گیاهان آپارتمانی

۶ روش قطعی برای از بین بردن حشرات گیاهان آپارتمانی!

آیا تا بحال به این فکر کرده اید که چگونه حشرات گیاهان آپارتمانی را بدون استفاده از مواد شیمیایی از بین ببرید؟ چهل خونه به شما ۶ روش قطعی و آسان را برای از بین بردن حشرات گیاهان آپارتمانی آموزش خواهد داد.

برای از بین بردن حشرات گیاهان آپارتمانی چه کار کنم؟

شما که در حال خواندن این مقاله آموزشی هستید حتما از عاشقان و علاقه مندان به گل و گیاه هستید و برای یک عاشق چیزی جز دیدن زیبایی معشوق جذاب تر نیست؛ به همین علت عاشق همیشه مثل یک حسود خود را نگهبان معشوق می داند که کسی و چیزی جرات نزدیک شدن به معشوق را نداشته باشد. حشرات گیاهان آپارتمانی از آن دسته چیزهایی هستند که دل عاشق را به لرزه می اندازد و عاشق در تلاش برای از بین بردن حشرات گیاهان آپارتمانی به تکاپو می افتد.

گل خونه چهل خونه به شما عاشقان گل و گیاه ۶ روش برای از بین بردن حشرات گیاهان آپارتمانی را برای محافظت از معشوق تان آموزش خواهد داد.

 

۶ روش قطعی برای از بین بردن حشرات گیاهان آپارتمانی

 

روش اول) استفاده از چسب زرد

 

چسب زرد برای از بین بردن حشرات گیاهان آپارتمانی

 

در این روش برای از بین بردن حشرات گیاهان آپارتمانی کافیست چسب زرد را به دور یک میله ( جنس آن مهم نیست، پلاستیکی یا فلزی و یا چوبی) بپیچید و آن را درون خاک گلدان قرار دهید. بعد از پر شدن چسب از حشرات آن را تعویض کنید.

روش دوم) استفاده از سیب زمینی

با استفاده از یک سیب زمینی شما می توانید حشرات گیاهان آپارتمانی را از بین ببرید. کافیست یک سیب زمینی را به قطعات کوچک تقسیم کنید و آنها را به مدت ۵ ۶ ساعت روی سطح خاک بگذارید. بعد به سراغ تکه های سیب زمینی رفته اگر آنها پر شده بود از حشرات آن ها را با تکه های جدید جایگزین کنید.

روش سوم) استفاده از دارچین

روش دیگر برای از بین بردن حشرات گیاهان آپارتمانی استفاده از دارچین آسیاب شده یا پودر دارچین است. مقداری از پودر دارچین را روی سطح خاک بریزید و شاهد از بین رفتن حشرات گیاهان باشید.

روش چهارم) استفاده از سیر

برش زدن سیر و قرار دادن آن درون خاک گیاه یکی دیگر از روش هایی است که می توانید حشرات گیاهان آپارتمانی را از بین ببرید.

روش پنجم) استفاده از چای بابونه

اگر اهل نوشیدن دم نوش هستید، زمانیکه هوس کردید دمنوش بابونه درست کنید سهم گیاهتان یا بهتر بگویم معشوق تان را هم کنار بگذارید. چای بابونه سرد شده را با نسبت ۳ به ۱ با آب ترکیب کنید و آن را روی خاک اسپری کنید.

روش ششم) آب ندادن گیاه

از آنجاییکه طول عمر پشه های گلدان ۵ ۶ روز بیشتر نیست برای از بین بردن حشرات گیاهان آپارتمانی چند روزی از آب دادن گیاه تان خودداری کنید و هر روز یکی دوبار خاک آن را زیر و رو کنید تا با ورود جریان هوا به درون خاک حشرات از بین بروند.

نکته آخر در مورد از بین بردن حشرات گیاهان آپارتمانی

اگر شما عاشقان گل و گیاه برای از بین بردن حشرات گیاهان آپارتمانی تان از روش های بالا استفاده کرده اید و یا روش های دیگری را می شناسید که اثر بخش بوده است حتما تجربیات و معلومات خود را با سایت چهل خونه به اشتراک بگذارید تا سایت چهل خونه برای افزایش آگاهی دیگران نیز آن را با نام خودتان منتشر کند. برای این کار کافیست که در زیر همین نوشته در قسمت دیدگاه ها نظرات خود را بنویسید.